Μοναδική προσφορά -20% σε όλα τα παιδικά θέματα!
  • Τρόποι Αποστολής

Τρόποι Αποστολής

Στο Walls.gr κάνουμε αποστολές σε Ελλάδα και Κύπρο.

Συνεργάτιδα εταιρεία για τις αποστολές είναι η Acs courier.
Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μόνο τις καθημερινές ημέρες. Αν θέλετε η παράδοση να γίνει Σάββατο, θα υπάρξει επιπλέον χρέωση 2,50€. Τα δέματα παραδίδονται από το αντίστοιχο κατάστημα της περιοχής σας στο χώρο σας.

Αποστολή σε: Ελλάδα
Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 50€. Το τέλος αποστολής για παραγγελίες κάτω των 50€ είναι 5,00€.
Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που καταχωρήσατε την παραγγελία. Αν υπάρξουν καθυστερήσεις (π.χ. αργίες, απεργίες, δυσπρόσιτες περιοχές κτλ..) που δεν εξαρτώνται από εμάς, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί.
Την ημέρα αποστολής της παραγγελίας σας, θα λάβετε ειδοποιητικό e-mail ότι έγινε η αποστολή ώστε να μπορέσετε να επικοινωνήσετε για περαιτέρω πληροφορίες με το πλησιέστερο κατάστημα Αcs courier της περιοχής σας.

Τρόποι πληρωμής σε Ελλάδα:
Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε τέσσερις (4) τρόπους για να πληρώσετε την παραγγελία σας: Κατάθεση σε τράπεζα, Πιστωτική , Paypal και Αντικαταβολή με extra χρέωση 3,00€.

Αποστολή σε: Κύπρο
Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με την ACS courier μόνο τις καθημερινές ημέρες. Η παράδοση γίνεται σε οχτώ (8) εργάσιμες από την ημέρα της παραγγελίας.
Παρακάτω βλέπετε την χρέωση αποστολής ανά προϊόν.

Την ημέρα αποστολής της παραγγελίας σας, θα λάβετε ειδοποιητικό e-mail ότι έγινε η αποστολή ώστε να μπορέσετε να επικοινωνήσετε για περαιτέρω πληροφορίες με το πλησιέστερο κατάστημα Αcs courier της περιοχής σας.

Τρόποι πληρωμής σε Κύπρο:
Για παραγγελίες στην Κύπρο η πληρωμή γίνεται μόνο με Πιστωτική κάρτα και πληρωμή με Paypal.

Τι συμβαίνει εάν δεν παραλάβω το δέμα μου;
Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε το δέμα σας και επιστραφεί πίσω σε εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για δεύτερη αποστολή με την ίδια χρέωση όπως η πρώτη. Το ποσό αυτό πρόκειται να καλύψει τη διπλή αποστολή (προς εσάς και πίσω) καθώς και την συσκευασία των προϊόντων.

Το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά την άφιξη.
Αγοράσατε ένα προϊόν που έχει υποστεί ζημιά κατά την άφιξή του ή είναι ελαττωματικό για οποιονδήποτε άλλο λόγο; Αν δείτε πως η συσκευασία έχει υποστεί κακοποίηση παρακαλούμε μην παραλάβετε το δέμα και μην δεχθείτε την αποστολή. Αν πάλι παραλάβετε και στη συνέχεια δείτε πως το προϊόν έχει υποστεί κακοποίηση στείλτε με e-mail στην υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@walls.gr και υποβάλετε φωτογραφίες του προϊόντος / συσκευασίας.

Στόχος μας είναι η 100% ικανοποίηση του πελάτη, οπότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν είστε δυσαρεστημένοι με την παραλαβή σας.