Τρόποι Αποστολής
Πόσο καιρό είναι ο χρόνος παράδοσης;
Ο χρόνος παράδοσής μας είναι 5-7 εργάσιμες ημέρες, που υπολογίζεται από την επομένη της καταχώρησης παραγγελίας σας. Αν υπάρξουν καθυστερήσεις (π.χ. αργίες, απεργίες, δυσπρόσιτες περιοχές κτλ..) που δεν εξαρτώνται από εμάς, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί.
Ποια επιλογή παράδοσης προσφέρετε;
Χρησιμοποιούμε διαφορετικούς συνεργάτες αποστολής, ανάλογα με το μέγεθος της παραγγελίας σας. Συνεργάτες μας είναι η Acs Courier, η Speedex, και πρακτορεία μεταφορών ανάλογα την περιοχή. Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μόνο τις καθημερινές ημέρες. Αν επιθυμείτε η παράδοση να γίνει Σάββατο, θα υπάρξει επιπλέον χρέωση 2,50€. Τα δέματα παραδίδονται από το αντίστοιχο κατάστημα της περιοχής σας στο χώρο σας.
Τι κοστίζει η παράδοση;
Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 50€ για τα προϊόντα που αποστέλλονται σε Tube.
(χαρτί – poster – αυτοκόλλητα και ταπετσαρίες) Για παραγγελίες κάτω των 50€, θα χρεώσουμε χρέωση 5,00€.εντός Αθηνών για την υπόλοιπη Ελλάδα ελάχιστη χρέωση 7,00€.
Τα προϊόντα που έχουν όγκο (συμπεριλαμβάνουν τελάρο – κορνίζες) χρεώνονται βάση ογκομέτρησεις και δεν ισχύουν οι παραπάνω χρεώσεις.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω το πακέτο μου;
Η παραγγελία σας θα συσκευαστεί και θα σταλεί το συντομότερο δυνατό. Μόλις παραληφθεί από τη μεταφορική εταιρεία, θα ενεργοποιήσουμε τον αριθμό του δέματος σας και μετά θα λάβετε ένα άλλο email που περιλαμβάνει τον αριθμό αποστολής. Εάν δεν λάβετε το mail με τον αριθμό αποστολής έλξετε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας σε δεύτερη περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας στο info@walls.gr
Στέλνετε σε Κύπρο;
Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με την ACS courier μόνο τις καθημερινές ημέρες.
Για Posters-χαρτί, αυτοκόλλητα και ταπετσαρίες που η συσκευάσια τους έιναι σε tube το κόστος είναι 18,00€, ενώ για τα υπόλοιπα προϊόντα (posters με κορνίζα, πίνακες) το κόστος υπολογίζεται βάση ογκομέτρησης. Η παράδοση γίνεται σε οχτώ (8-10) εργάσιμες από την ημέρα της παραγγελίας.
Τρόποι πληρωμής σε Κύπρο:
Για παραγγελίες στην Κύπρο η πληρωμή γίνεται μόνο με Πιστωτική κάρτα και πληρωμή με Paypal.
Τι συμβαίνει εάν δεν παραλάβω το δέμα μου;
Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε το δέμα σας και επιστραφεί πίσω σε εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για δεύτερη αποστολή με την ίδια χρέωση όπως η πρώτη. Το ποσό αυτό πρόκειται να καλύψει τη διπλή αποστολή (προς εσάς και πίσω) καθώς και την συσκευασία των προϊόντων.
Το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά την άφιξη.
Αγοράσατε ένα προϊόν που έχει υποστεί ζημιά κατά την άφιξή του ή είναι ελαττωματικό για οποιονδήποτε άλλο λόγο; Αν δείτε πως η συσκευασία έχει υποστεί κακοποίηση παρακαλούμε μην παραλάβετε το δέμα και μην δεχθείτε την αποστολή. Αν πάλι παραλάβετε και στη συνέχεια δείτε πως το προϊόν έχει υποστεί κακοποίηση στείλτε μας εντός 24 ωρών, με e-mail στην υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@walls.gr και υποβάλετε φωτογραφίες του προϊόντος / συσκευασίας.
Στόχος μας είναι η 100% ικανοποίηση του πελάτη, οπότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν είστε δυσαρεστημένοι με την παραλαβή σας.