Γιατί δεν έχω λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω e-mail;
Εάν έχετε κάνει μια παραγγελία στο walls.gr αλλά δεν έχετε λάβει email επιβεβαίωσης παραγγελίας, ελέγξτε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας ή επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας ενημερώσουμε αν τα στοιχεία της παραγγελίας σας είναι σωστά, ώστε να λάβετε την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
Πώς μπορώ να ξέρω ότι η παραγγελία μου καταχωρήθηκε;
Ένα e-mail με επιβεβαίωση παραγγελίας θα σταλεί στη διεύθυνση e-mail που δόθηκε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Εάν δεν έχετε λάβει την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας.
Εάν ελέγξατε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας και παρόλα αυτά δεν λάβατε το email επιβεβαίωσης, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας, οπότε θα το διερευνήσουμε για εσάς.
Τι συμβαίνει όταν εισάγω λάθος διεύθυνση;
Εάν έχετε δώσει λανθασμένες πληροφορίες, όπως διεύθυνση παράδοσης, διεύθυνση email ή αριθμό τηλεφώνου κ.λπ. Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών το συντομότερο δυνατό, ώστε να μπορέσουν να αλλάξουν τα στοιχεία σας πριν από την αποστολή της παραγγελίας σας. Δυστυχώς, εάν οι λανθασμένες πληροφορίες επηρεάζουν την παράδοση του πακέτου σας και η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί πριν επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας, ως πελάτης είστε υπεύθυνοι για το επιπλέον κόστος που μπορεί να προκύψει.
Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου μετά την κατάθεσή της;
Γνωρίζουμε ότι χρειάζεστε γρήγορα τα προϊόντα σας. Μόλις κάνετε την παραγγελία, είμαστε έτοιμοι! Δυστυχώς, αυτό σημαίνει ότι δεν θα είμαστε σε θέση να κάνουμε οποιεσδήποτε αλλαγές καθώς βρίσκεται ήδη υπό εκτύπωση (συνήθως μέσα σε δευτερόλεπτα).
Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό μέσω e-mail info@walls.gr. Ωστόσο, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα έχουμε αρκετό χρόνο για να ακυρώσουμε την παραγγελία σας, καθώς το τμήμα παραγωγής υπερηφανεύεται ότι τα προϊόντα εκτυπώνονται άμεσα για να αποσταλούν γρήγορα στους πελάτες μας.
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
Τι θα συμβεί αν το πακέτο και τα προϊόντα μου είχαν καταστραφεί κατά την άφιξη;
Εάν η συσκευασία και τα προϊόντα σας υπέστησαν ζημιά κατά την άφιξη, επικοινωνήστε ;μαζί μας εντός 24 ωρών (το συντομότερο δυνατό) με φωτογραφίες τόσο της κατεστραμμένης συσκευασίας όσο και των κατεστραμμένων εμπορευμάτων. Μπορείτε να το κάνετε μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή με φωτογραφίες μέσω viber στο 6936752596. Μόλις λάβουμε τις φωτογραφίες της κατεστραμμένης συσκευασίας και των προϊόντων, θα χειριστούμε το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε για την διαδικασία.
Έχω πάρει λάθος προϊόντα τι να κάνω;
Ξεκινήστε με τον διπλό έλεγχο της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας για να δείτε τι παραγγείλατε. Εάν δεν έχετε παραλάβει το προϊόν που έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε μαζί μας.
Πόσο καιρό είναι ο χρόνος παράδοσης;
Ο χρόνος παράδοσής μας είναι 5-7 εργάσιμες ημέρες, που υπολογίζεται από την επομένη της υποβολής της παραγγελίας σας.
Ποια επιλογή παράδοσης προσφέρετε;
Χρησιμοποιούμε διαφορετικούς συνεργάτες αποστολής, ανάλογα με το μέγεθος της παραγγελίας σας. Μόλις προσθέσετε τα προϊόντα σας στο καλάθι σας και προχωρήσετε στο ταμείο, θα μπορείτε να δείτε και το κόστος αποστολής. Σε δεύτερο χρόνο θα λάβετε mail με την courier που θα αποσταλεί η παραγγελία σας και τον αριθμό αποστολής.
Τι κοστίζει η παράδοση; Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 50€ για τα προϊόντα που αποστέλλονται σε Tube (χαρτί – poster – αυτοκόλλητα και ταπετσαρίες). Για παραγγελίες κάτω των 50€, θα χρεώσουμε χρέωση 5,00€.εντός Αθηνών για την υπόλοιπη Ελλάδα ελάχιστη χρέωση 7,00€. Τα προϊόντα που έχουν όγκο (συμπεριλαμβάνουν τελάρο – κορνίζες) χρεώνονται βάση όγκο μέτρησης και δεν ισχύουν η παραπάνω χρεώσεις.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω το πακέτο μου;
Η παραγγελία σας θα συσκευαστεί και θα σταλεί το συντομότερο δυνατό. Μόλις παραληφθεί από τη μεταφορική εταιρεία, θα λάβετε e-mail με τον αριθμό αποστολής σας και την courier που θα παραλάβετε. Εάν δεν λάβετε σύνδεσμο παρακολούθησης, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας.
Στέλνετε σε Κύπρο;
Ναι, στέλνουμε σε Κύπρο ενημερωθείτε εδώ για τις χρεώσεις.
Γιατί δεν μπορώ να δω καμία ενημέρωση στον σύνδεσμο παρακολούθησης;
Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί από την αποθήκη μας, θα λάβετε τον αριθμό αποστολής στο email σας. Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να χρειαστούν 24 ώρες από τη στιγμή που λάβατε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης αποστολής προτού ενεργοποιηθεί ο σύνδεσμος παρακολούθησης.
Τι θα συμβεί αν δεν παραλάβω το δέμα μου;
Για εμπορεύματα που επιστρέφονται σε εμάς επειδή ο πελάτης δεν έχει παραλάβει τα εμπορεύματα, χρεώνεται 2η αποστολή που είναι ίσης αξίας με την πρώτη, για να καλυφθούν τα έξοδα συσκευασίας και τα έξοδα αποστολής επιστροφής.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;
Όχι, δεν έχετε δικαίωμα επιστροφής, καθώς τα προϊόντα τυπώνονται κατόπιν παραγγελίας και κατασκευάζονται σύμφωνα με τις επιλογές καταχώρησης που έχετε επιλέξει. Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή, θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας μέσω e-mail: info@walls.gr ή τηλεφωνικώς στην εταιρεία μας 210 8732099 προκειμένου να καταγραφεί η κίνηση στα αρχεία μας, σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή.
ΠΛΗΡΩΜΗ
Μπορώ να πληρώσω με κάρτα;
Ναι, μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
Μπορώ να πληρώσω μέσω Paypal;
Ναι, υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής μέσω PayPal.
ΚΟΡΝΙΖΕΣ
Κορνίζες
Οι κορνίζες ανοίγουν εύκολα στο πίσω μέρος και διαθέτουν μεταλλικό γάντζο για εύκολη ανάρτηση στον τοίχο τόσο σε οριζόντιο όσο και σε κατακόρυφο σχήμα. Οι ξύλινες κορνίζες έχουν άψογο φινίρισμα. Όλες οι κορνίζες συμπεριλαμβάνουν διαφανές γυαλί με όμορφες ανακλαστικές ιδιότητες.
Ποιο μέγεθος προσφέρετε κορνίζες;
Προσφέρουμε κομψές κορνίζες υψηλής ποιότητας σε πολλά μεγέθη.
Στην τιμή της αφίσας (σκέτο χαρτί) περιλαμβάνεται κορνίζα;
Όχι, πουλάμε αφίσες και κορνίζες ξεχωριστά. Η κορνίζα δεν περιλαμβάνεται στην τιμή της αφίσας. Το πλαίσιο πρέπει να αγοραστεί ξεχωριστά ή από την επιλογή poster με κορνίζα. Στο e-shop μας μπορείτε να επιλέξετε διάφορους τύπους και μεγέθη κουφωμάτων.
Πότε θα λάβω την απάντηση από την επικοινωνία που είχα μέσω mail;
Στόχος μας είναι να απαντήσουμε σε όλες τις αιτήσεις εντός 2 εργάσιμων ημερών και να σας ενημερώσουμε για οποιαδήποτε πληροφορία έχετε εκδηλώσει ενδιάφερον.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
Είσαι Καλλιτέχνης/Φωτογράφος /Γραφίστας;
Στείλτε ένα μήνυμα στη διεύθυνση info@walls.gr με το Portfolio σας και κάποια δείγματα των γραφικών σας. Η χαρά μας είναι θα είναι μεγάλη για μια τέτοια συνεργασία.
Είσαι Έμπορος Λιανικής;
Στείλτε τα στοιχεία σας μέσα στην φόρμα ενδιαφέροντος και εμείς θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.